2.12.2012

Numeroitu kortti

Synttärit eli syy tehdä kortti. YES! Ja tällainen siitä tuli tällä kertaa. Saaja 9 v. kummipoika ei ehkä ihan huomaa kaikkia hienouksia, mutta itse olen iloinen että sain suhteellisen yksinkertaiseen korttiin upotettua monta sellaista asiaa joita olen halunnut kokeilla korteissa tai skräppäyksessä.

Teippi tuo paperiaskartelun viimeaikojen trendi tuote ihastuttaa ja vihastuttaa minua. se on ihanaa, mutta niin vaikeeta käyttää. Nyt sitä sain käytettyä hieman. Eli siis nuo vihreät pilkulliset nauhat. Etusivulla on samasta paperista kuin pohjapaperi tehty yksinkertaistetut kirjaimet, jotka olen saanut erottumaan pohjalle liimatun mustan paperin avulla.


Toiselta puolelta löytyykin sitten numeropaperia. Nää on ihania. Ja oon haaveillut pitkääntämän käytöstä. Nyt se pääsi tähän korttiin. Ja päivän tärkein numero on tietty ympyröitynä.


1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! Niitä on aina kiva saada.