16.2.2013

Höpö höpö höpö

Ihana lauantai. Hyvää juttuseuraa, kivaa tekemistä. Ystäväni Tingelstiinan kanssa ollaan oltu samalla Emmon järjestämällä nettikurssilla. Kurssin alussa sovittiin, että skräppäillään jossain välissä yhdessä. Kurssi alkaa olla nyt loppu ja tänään vihdoin saatiin aikaiseksi skräppisessio. Tingelstiina sai aikaiseksi aivan ihanan sivun lapsuudestaan.

Minun aikaansaannokseni oli tämä alla oleva höpöttely kuva. Sivu lähti siitä, että Tingelstiina näytti minulle netistä muutamia skräppisivuja joissa oltiin valokuva häivytetty taustapaperiin. Eli valokuvan rajat ei ole niin selkeät sivussa. Tässä käytin apuna gessoa. Tuon ihme aineen kanssa leikkiminen on pelottavaa, mutta myös aika hauskaa. Koskaan ei oikein varmasti pysty sanomaan miltä lopputulos tulee näyttämään.

Gessoilun jälkeen tuli aika tyhjä olo. En halunnut alkaa täyttämään kuvaa erinäisillä papereilla. Seurailin ystäväni inspiraatiota ja samalla kaivelin laatikosta erillaisia kukkasia ja kuvioita. Loppujen lopuksi sommittelu alkoi miellyttää silmää ja sivu oli valmis.

Olen tyytyväinen, vaikka sivun synty olikin aika vaikea. Yleensä sivut syntyvät paljon suuremman innostuksen alaisena. Ehkä jäin kiinni hyvään seuraan ja ihastelemaan toisen luovuutta.


2 kommenttia:

  1. Apua, jos tuon sivun synty oli vaikea, niin mä haluan nähdä sulle tyypillisen sivun synnyn :).

    Kiitos seurasta ja vinkeistä, sain juuri sitä apua mitä toivoinkin. Mulla oli siis visio päässä, mutta toteutuksiin tiesin kaipaavani neuvojasi.

    Yhdessä askartelusta pidetään kiinni, oli se niin mukavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo lisää näitä hetkiä, oli tosi kivaa. Ja kyllä tää tosiaan oli hankala, koska mulla ei ollut valmiina visiota siitä mitä haluan. Kaikki lähti oikeestaan siitä sun esittelemästä tekniikasta.

      Ja kiva että pystyin auttamaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Niitä on aina kiva saada.