3.3.2013

Räsymatot kuosiin

Lupauduin ystävälleni ompelijaksi. Hän oli bongannut blogiviidakossa Marimekon Räsymatto-kankaasta tehtyyn tyynyliinaan ja ihastunut siihen. Kankaasta ei ole olemassa valmiita tyynynpäällisiä. Kun mulla tuo ompelukone on nurkassa ja sitä tulee käytettyäkin nykyään, niin lupasin auttaa ongelman ratkaisussa. Ystäväni hankki kankaan ja minä hurrauttelin kaksi tällaista alla olevaa olohuoneen piristäjää.


Ja kun vauhtiin pääsin, niin tyynynpäällisten kaveriksi tein vielä kortin. Aaaah, tää on niin ihana (vaikka ite sanonkin). Tykkään ihan hirmuna nyt tuosta roiske-kuviosta. Näitä varmaan tulee lisää kyllästymiseen saakka.


Mustan musteen kaveriksi lisäsin hieman keltaisia viivoja sinne tänne keltaisella tussilla.


Ja hei, kerrankin mä olen jonkun asian suhteen pari kuukautta etuajassa. Aikataulu oli nimittäin toukokuuksi. Hyvä minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Niitä on aina kiva saada.